Home » , , » Ágoston Péter

Ágoston Péter

Written By Hírszerkesztő on 2012. szeptember 8., szombat | 8.9.12

A személlyel kapcsolatos hírek, események: kattintson ide

Munkái:

Előadások
Makrancos Kata (színész) - Vígszínház
SZOMBAT (október 27.)19:00

Színházi munkák
A konyha (színész) - Gárdonyi Géza Színház
A lovakat lelövik, ugye? (színész) - Vígszínház
Az 1/2 kegyelmű (színész) - Színház- és Filmművészeti Egyetem (Ódry Színpad)
BÍÍT (színész) - Színház- és Filmművészeti Egyetem (Ódry Színpad)
Cocteau - Kodály - Schubert - Beatles (közreműködő) - Színház- és Filmművészeti Egyetem (Ódry Színpad)
Csongor és Tünde (színész) - Vígszínház
Éjszakai portás (színész) - Sanyi és Aranka Színház
Faust (további szereplő) - Gárdonyi Géza Színház
Középkori időutazás (színész) - Középkori Piactér, Eger
"Lehet-e széllel szemben költeni?" (színész) - Színház- és Filmművészeti Egyetem (Ódry Színpad)
Lépésről lépésre (színész) - Színház- és Filmművészeti Egyetem (Ódry Színpad)
Luxemburg grófja (kórus) - Gárdonyi Géza Színház
Oliver (színész) - Gárdonyi Géza Színház
Prah (rendező) - Forrás Gyermek és Ifjúsági Központ
Presznyakov-gyakorlatok (TERROR) (színész) - Színház- és Filmművészeti Egyetem (Ódry Színpad)
Valahol Európában (színész) - Szegedi Szabadtéri Játékok - Dóm tér
Valahol Európában (színész) - Gárdonyi Géza Színház
Vasárnap 16:48 (színész) - Bárka Színház
Share this article :

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Pólus Színházi Portál - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger